header

header

14 maj 2012

En tråkig måndag.

Om helgen har varit bra så kan jag tyvärr inte säga det samma om denna måndag. Ingen sömn i natt p.g.a blåsten ute (usch vad jag tycker det är otäckt när det blåser så mycket) och en liten tornado inne. Lillan kom över i natt och hon får gärna sova hos oss - bara hon ligger stilla - det gör hon INTE. Nej, en god natts sömn blev det inte i natt :(.

Lönekörning på jobbet innebär ju lite mer press och stress (från mig själv). Förstår inte varför jag ska stressa upp mig så mycket, oftast har jag gott om tid på mig men ändå är det något inom mig som säger att jag måste göra klart allt helst igår. Kan i och för sig bero på att när allt är ordnat så kan man slappna av......

Efter dagis drog vi en repa på Kupolen. Uppdrag hitta jeansjacka till Emma stod på agendan. Efter mycket om och men hittade vi till slut en jacka på Kapp Ahl. När vi kom hem tog jag tag i lite "hushållsarbete": tvätt skulle strykas, byxor lagas och huset dammsugas. Inte speciellt roliga saker att göra men ack så skönt när det väl är gjort! Emma var in till grannarna en sväng och sen fick vi besök av Tilde och Kerstin! Ett glatt avbrott i denna tristess. Nästa helg är det meningen att vi fyra ska åka till vår sommarstuga så lite planering inför den stundande resan hann vi med.



Emmas jeansjacka.

Kvällen har inte avslutats något vidare den heller. Ingen träning, kroppen behöver vila - inte knoppen.  Bara skit på tv:n så i stället för att sitta och glo på dumburken så i stället blir det sängen med en god bok för min del. I morgon hoppas jag att det blir en betydligt roligare dag!

1 kommentar:

  1. Fin jeansjacka det där! Har en likadan liggandes här hemma som Ella ska få! :) Perfekt med tryckknappar och snygg slitning!

    Ha det så gott! Kram!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!