header

header

30 april 2012

Valborg

Sista april och Valborg och en ledig dag! Denna dag var det tänkt att det skulle fixas, tränas och hitta på något kul med lillan men av någon konstig anledning blir det sällan som man tänkt sig.......

Började dagen med frukost (som vanligt) och ett tag efter att jag ätit började jag må lite skumt. Tänkte inte så mycket på det utan vi, jag och Emma, for till Falun som planerat. Där hittade vi det vi sökte till Emma men tyvärr inga skor till mig. Började må lite sämre så vi fick skynda oss hem och väl hemma mådde jag inte alls bra. Tack och lov för snälla vänner säger jag. Lillan fick vara inne hos min fina vän Emma och jag fick gå och lägga mig en stund. Orkade göra mat efter ett tag och fick i mig lite men efter ungefär en kvart kom maten upp igen och det var väl ungefär där som världens sämsta Valborg började. Och allt detta lidande p.g.a. ett kokt ägg som jag åt kvällen innan och som jag tydligen INTE skulle ha ätit.

Tack och lov piggnade jag på mig fram emot kvällen och kunde konstatera att det lär dröja innan jag äter ägg ett tag framöver. Ja det var vårt Valborgsfirande.

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!