header

header

29 april 2012

Underbara söndag!

Har verkligen fått min önskan från gårdagen uppfylld i dag. Denna söndag blev precis så bra som gårdagen om inte bättre!

Började dagen i skogen där det blev ett löppass. Hade tänkt ta det lugnt men jag vet inte om det var det strålande vädret eller bara glädjen över att springa som gjorde att jag inte tog det lugnt utan gasade på ganska bra. Trött blev jag och ont i huvudet fick jag men ett bra pass blev det i alla fall :).

Även denna dag har till stor del tillbringats utomhus. Vad annat kan man göra när det är så här fint?? Inomhus vill man då inte vara. I dag var det altanens tur att tas om hand och nu doftar den grönsåpa och är redo för sommaren!








Fina blommor från lillan.

I morgon har jag turen att vara ledig och lillan likaså. Vet inte vad vi ska hitta på men vi ska nog få dagen att gå :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!