header

header

5 april 2012

Skärtorsdag!

I morse vaknade jag upp trött som ett as trots att jag sovit riktigt bra i natt. Märkligt det där men det kanske blir så när man inte är van att sova bra.

Vi kom iväg till slut i går och efter en lång resa då både jag o Emma blivit less kom vi fram vid 21. Det var en nöjd liten tjej som somnade till slut. I dag har det varit en skön men som sagt trött dag. Började min dag med ett besök hos sambons kusin som är frisör. När jag lämnade salongen efter några timmar var jag rejält ljus igen och även om det var lite ovant så tror jag det blev bra!

Efter lunchen blev det lite vila för min del då jag tidigare höll på att somna sittande. Somnade inte när jag vilade men däremot så hann jag läsa några sidor i min bok. Det blev även ett löp-/orienteringspass med sambon och en 15 år gammal karta. Det var en intressant upplevelse. Vet inte hur många gånger jag frågade om han visste var vi var och jag gick till svar: jag tror det. Men vi kom hem till slut efter att ha hoppat över diverse bäckar och korsat några hyggen :).

I kväll blir det en tidig kväll för min del. Ska dock försöka hålla mig vaken för att kunna se Revenge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!