header

header

24 april 2012

Ombyte förnöjer eller??

Dagen har verkligen varit ombytlig, i alla fall vad gäller vädret. Mulet i förmiddags, sol och värme mitt på dagen, åter mulet, mera sol, molnigt och regn. Ja vädret har i alla fall varit fullt av överraskningar.

I dag struntade jag i min onda rygg och stack ut och sprang på lunchen. Efter en dusch, stretchning och lite mat så kände jag mig nästan som en människa igen :). Vet att jag sagt det förut men träning är verkligen terapi för själen!

Eftermiddagen spenderade jag och lillan ute tillsammans med grannbarnen. Åh, vad skönt det är när man åter kan vara ute utan att frysa utan i stället njuta av den friska luften och den annalkande värmen. Hittade även en och annan liten blomma som börjar titta upp i rabatterna. Kanske finns det hopp om att våren är i antågande :).


Kvällen har jag spenderat med kompisarna Emma och Bodil. Vi hade ett litet planeringsmöte inför det stundande bröllopet. Jag hoppas verkligen att Bodil kommer bli nöjd med vår dukning och att den blir som hon har tänkt sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!