header

header

28 mars 2012

Pyssel.

Här hemma är det pyssel dagarna i ända - speciellt på eftermiddagarna efter dagis. Har absolut inget emot det, jag tycker själv det är kul! Sen är det bra mycket bättre att lillan hellre vill pyssla än sitta framför tv:n (även om det brukar bli lite tv-tittande också ;) ).

Dåligt väder i dag resulterade i att vi tog fram påskpysslet och satt ett bra tag och fixade. Det är så kul att se Emma i sitt esse och se den ena kreationen efter den andra växa fram.

Köksbordet är minst sagt fullbelamrat.

Små ägg till påskriset.

Påskkyckling a´la Emma & Carina.

Måste passa på att tipsa om en sida jag råkade surfa in på häromdagen. Det är Leilas General Store och man blev minst sagt sugen på att byta ut både det ena och det andra här hemma :). Även om jag inte haft lust att fixa här hemma så har jag i alla fall tagit mig i kragen i dag och tagit ner julgardinerna (vill dock poängtera att de är rutiga och inte "typiskt" juliga). Passade även på att börja putsa lite fönster - fy farao va tråkigt - men det måste ju göras......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!