header

header

17 mars 2012

Mera träning & topptur.

Ny dag och mera skidor. Måste erkänna att jag stortrivs här i Grönklitt - skidåkningen här är verkligen toppen! Klämde in ett långpass på förmiddagen och även i dag var det superfint, nypistat och skönt väder. Under tiden jag var ute i längdspåret var sambon och lillan i slalombacken och övade.

Till lunchen hade vi bestämt oss för att äta i den nyöppnade toppstugan. Vi hade inte tagit med någon vagn till Emma den här gången. Därför hade vi ställt in oss på att vi skulle få åka bil upp men nej, Emma hade bestämt sig för att gå. Även denna gång överraskade hon oss och knatade hela vägen upp och även hela vägen ner.



På väg hem efter god lunch i toppstugan.

Eftermiddagen blev lugn, var sugen på att sticka ut och träna en sväng till men det är ju inte något träningsläger vi är på ;). I stället satt jag ute och läste en stund och sen blev det saga i soffan inne med Emma och även lite målande i pysselböcker.

Dagen fick tyvärr en tråkig vändning då en av de små blev risig och sjuk. Usch och fy - finns inget värre än att se barn må dåligt. Hoppas det är bättre i morgon! Dagen avslutades med god middag och en promenad.

Go kväll!

1 kommentar:

  1. Hej Carina!
    Tycker att det är jätteskoj att följa din blogg och nu har jag också skaffat mig en =)
    http://fridahelena.blogspot.se/
    Kram och ha det så bra!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!