header

header

3 mars 2012

En bra lördag!

Vasaloppshelg och sambon har "övergett" mig och Emma för att valla åt Team Exspirit i årets Vasalopp. Vår förlust deras vinst. Ska erkänna att jag kände mig deppad över att han inte skulle vara hemma men i morse kom dagens räddande ängel. Jag kan inte annat än säga att hon och hennes familj verkligen har gjort min och Emmas dag i dag!

Det var min underbart snälla vän och tillika granne som kom och erbjöd barnvakt så att jag skulle kunna ut och träna (hon känner mig väl :) ). Jag fick ett otroligt fint skidpass, jo då det går fortfarande att åka här i Borlänge, och fick välbehövligt rensa huvudet och hämta kraft i skogen. Även större delen av dagen tillbringade jag och Emma tillsammans med Emma och hennes goa familj och i kväll fick vi god middag och trevligt sällskap där. Kan inte med ord beskriva hur glad och tacksam jag är över att ha så här goda vänner i min närhet!

Även om vi varit ute mesta tiden i dag hann vi också med att få ordning på Emmas skrivbordshörna. Hon blev glad och nöjd och jag tycker också att det blev bra så nu har jag möblerat om färdigt för ett tag framöver. Här kommer några bilder på de ommålade möblerna.

På tv:n skrålar nu musiken från Andra chansen och jag ska försöka stänga ner datorn och koncentrera mig på tävlingen.

I morgon är en ny dag med nya möjligheter. Glöm inte det!

Trevlig lördag!

1 kommentar:

  1. Roligt att kunna få hjälpa till och samtidigt få umgås med dig och din goa lilla tjej. Kram!!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!