header

header

1 mars 2012

Cykelpremiär i mars!

Första dagen i mars och denna månad inleddes med vab då den lilla här hemma var krasslig. Jag gjorde en kort jobbdag på 1,5 timme och for sen hem för att ta hand om den sjuka. Hon hade aningens feber på morgonen men den försvann under dagen och vi fick en ganska skön dag här hemma.

Större delen av dagen tillbringade vi ute och nu går det inte att förneka det längre - våren är här. Så i dag var det bara att kravla sig upp på carporten och baxa ner sparkcykeln. Efter att mamman sopat undan det grova gruset så blev det många varv runt, runt för den lilla här ute på gården.

Äntligen får man åka (spark)cykel igen!

Då färgen till möblerna väldigt lägligt tog slut så var ju ny färg tvungen att inhandlas. När detta var gjort kunde möblerna få sig ytterligare ett lager färg och nu återstår (hoppas jag) bara en målomgång och sen ska de vara klara. Den lillas garderob behövdes uppdateras och en liten shoppingrunda hanns också med.

Nya kläder till Emma.

Nu ska jag kurera min magkatarr och se fram emot kvällen. I kväll är det nämligen veckans bästa tv-kväll enligt mig. Då har man nya avsnitt av Once upon a time och Revenge att se fram emot :). Försökte mig på att se den omtalade tv-serien Game of Thrones i går men när jag sett 7 minuter in på första avsnittet var jag redan livrädd och stängde av, så så var det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!