header

header

2 februari 2012

Sömnlös i Fagerås

Kan lugnt säga att natten i natt har varit den absolut värsta sen Emma kom till världen. Herregud vad hon har levt an och kastat sig runt och drömt mardrömmar. Vet inte hur många gånger per timme jag varit vaken. När hon tyckte det var dags att gå upp vid klockan sju så var jag som en trasa. Inga fler sådana här nätter tack. I natt vill jag sova gott!

Trots min trötthet tog jag mig ut på ett löppass i Fageråsskogarna. Det kändes lite konstigt att utan problem kunna springa i skogen i februari med fåglar som sjöng vårsånger trots 10 minusgrader. Känns lite som upp-och-ned-vända världen.

Sen blev det till att fira mormor då en liten var så spänd och förväntansfull att hon inte orkade vänta tills på söndag. Mormor blev glad för sina presenter så det var lyckat :-). Efter lunchen blev det en vända till Karlstad där jag lyckades hitta två blusar och en topp till billig penning på Esprit. Sånt gillar jag! Lite tårta blev det på eftermiddagen och sen låg jag faktiskt och vilade lite under en filt.

I kväll är det äntligen dags för ett nytt härligt avsnitt av Revenge. Fasen vilken bra serie!

Nu är det nattning och sen ska jag hålla mina tummar för en god natts sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!