header

header

9 februari 2012

En vanlig torsdag.

I dag har det onekligen varit en av vinterns allra vackraste dagar och jag måste erkänna att jag har längtat ut i skogen. Men eftersom jag bestämt mig för att vila från träning och hade planerat in massa annat så fick träningen vara - så är det i bland, man måste ta hand om kroppen och inte bara själen.

Var bl.a. till osteopaten på en välbehövlig behandling och Emma fick följa med då det inte alltid är så lätt att få barnvakt. Hon skötte sig exemplariskt och när vi for hem i bilen sa jag till henne att jag tyckte att det var så kul att hon varit så snäll. Hon svarade: Tack mamma. Jag gjorde det för att göra dig extra glad! Hur glad blir man inte av ett sådant svar :).

I kväll blev det en snabb promenad i kylan tillsammans med sambon och lillan. Skönt men det ska erkännas att det bet gött i kinderna. Nu ligger en härlig tv-kväll framför en, först Once upon a time och sen ett nytt avsnitt av Revenge. Sen ska jag gona ner mig i sängen med min bok. En skön kväll med andra ord!

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!