header

header

6 februari 2012

Blommor.

Har äntligen tagit mig i kragen och införskaffat lite nya blommor här hemma. Under en längre tid har det sett för taskigt ut i fönstren med halv- eller heldöda krukväxter men i dag så. Helt otroligt vad mycket några få blommor kan göra för ett rum. Nu ska vi väl se om orken räcker till så att julgardinerna kan åka ner snart......




Om inte orken räcker till att ta ner gardinerna så hoppas jag att den räcker till att träna men just nu känns det tveksamt. Har sovit uruselt i natt (fullmåne och en Emma bredvid mig i sängen) och sen är motivationen och lusten att åka skidor som bortblåst. Vet inte vad som hänt (och det här tar emot att erkänna) men jag längtar faktiskt efter att springa barmark i skogen. Usch och fy, nästan så jag blir rädd för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!