header

header

14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag!

I dag är det ju Alla Hjärtans Dag och jag vill passa på att skicka en stor kram till min kära familj samt alla underbara, snälla, goa vänner som finns i omkring mig! Är så glad och tacksam för att ni finns och är en del av mitt liv!

Har haft en bra dag hittills och jag hann t.o.m. med ett klassiskt pass i skidspåret på lunchen. Ska väl erkänna att hur gärna jag än ville så blev det inget höjdarpass. Nysnön som föll i natt tillsammans med en temperatur runt nollan gjorde att det blev ganska svårvallat. Lägg där till att jag inte hittade rätt vallaburk ute i förrådet i morse. Inge fäste och inge glid men det blev ett rejält pass för armarna i alla fall :). Är ganska trött nu ska erkännas så resten av dagen blir nog inte många knop gjorda skulle jag tro. Då passar det ju utmärkt att tredje delen i Iron Fey-serien, Järndrottningen, låg i brevlådan när jag kom hem. Har läääängtat supermycket att få läsa vidare och se vad som händer mellan Sommar- och Vinterhovet i alvernas värld.

Glad Alla Hjärtans Dag önskar jag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!