header

header

15 januari 2012

Picknick vid älven.

Efter en ytterst effektiv morgon fylld av städning och diverse annat trôk så ville Emma gå ut så det var bara att hänga på. Hon fick bestämma vad vi skulle göra och då blev det en liten picknick nere vid älven. Vi hade riktigt mysigt med lite fika, snö som föll och änder som simmade förbi. När vi kom tillbaka var grannbarnen ute så då fick hon massa kompisar att leka med.

På väg ner till älven. Dockan är så klart med!

I eftermiddags var det min tur att träna och då ville även Emma med och åka skidor. Hon och sambon åkte tillsammans och jag fick ett härligt träningspass - även om jag var lite trött idag :). Hemma igen fick jag ny energi och ugnen fick sig en duvning. Hann även med att fortsätta med mitt målande och två tavlor producerades i dag. Det är helt otroligt hur befriande och skönt det är att kunna få ur sig saker genom att kleta lite färg på en duk. Inga som helst "krav" på att det måste vara perfekt utan det är bara att måla på. Kan verkligen rekommendera den som har känslor som behöver komma ut att fatta en pensel, ta fram färg och en tom duk och börja MÅLA!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!