header

header

4 januari 2012

Lite moloken....

Ja humöret är inte på topp just nu och det mesta ses i nattsvart färg. Vet inte exakt vad det beror på men inget är kul. Tror till viss del att den otroligt trista vintern som råder är en ganska bidragande orsak. Har knappt åkt några skidor alls den här säsongen :(. Visst, jag kunde masa mig till Bergebo och snurra på 500 meter konstsnö men jag har ingen lust att trängas med en massa andra och inte kunna åka som man vill.

Den största orsaken till att jag älskar skidåkning är just att man glider (läs flåsar) runt i ett tyst landskap där man får känslan av att man är helt ensam. Har ett oerhört behov av att få åtminstone en stund för mig själv varje dag och min träning är just denna stund. Med tanke på det rent ut sagt j-vla väder som är ute så är det väl bara att sikta in sig på att försöka underhålla löpformen i stället.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!