header

header

3 januari 2012

Längtar härifrån.....

...till sydligare breddgrader. Sitter än en gång framför tv:n och kollar på touren. Nu har turen kommit till tävlingar i Toblach - där jag och sambon var för ungefär ett år sedan. Vi bodde precis vid skidstadion på Hotel Santer och det är så kul att "känna igen sig" och veta hur spåren går. Det blev ju en och annan timme i spåren där borta :). Det ska bli extra kul att se när masstarten går mellan Cortina och Toblach för den skidåkningen är nog bland den bästa jag upplevt!

Det är inte utan att man längtar tillbaka dit - det var verkligen den ultimata semestern! Underbart väder, perfekta spår, helt otroligt boende och fantastisk mat! Skulle mer än gärna åka tillbaka till de fantastiska dolomiterna!


Så här fint hade vi det! (vet att jag visat denna tidigare men jag fullkomligt älskar denna bild!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!