header

header

30 januari 2012

Inte vad vi tänkt.....

Jaha, så var det dags IGEN. Tyvärr avslutades inte förra veckan riktigt så bra som jag hade hoppats, vilket innebär att den här veckan inte börjat så bra, tyvärr. Detta då Emma fick feber och åter blev "tjock" i halsen i går kväll. Det blev till stressa upp i morse och hinna en sväng till jobbet, ta med jobbet hem och avlösa sambon som skulle på möte på jobbet, vänta på samtal från vårdcentralen, hinna jobba och sen åka till farbror doktorn.

Hos doktorn kom domen: streptockerna hade kommit tillbaka och det blev en ny pencilinkur (den tredje sen jul) för Emma och nu vore det väl f-n om hon inte skulle bli frisk. Tycker så synd om henne, vill ju att hon ska få vara frisk och leka med sina kompisar. Just i dag har jag känt mig som en urusel mamma då hon fått titta allt för mycket på tv så jag skulle hinna jobba men vad ska man göra? Tackar vem-det-nu-är som sett till att vi fått en så snäll dotter!

I kväll blev det en sväng till Bergebo och ett skidpass. Måste erkänna att detta pass inte går till historien som det bästa men det var i alla fall skönt att komma ut och lufta sig en sväng.

Nu blir det till att slötitta på tv innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!