header

header

11 januari 2012

Härliga onsdag!

Vilken dag det har varit i dag! Trots det bryska uppvaknandet i morse - var i chocktillstånd när klockan väckte mig ur min djupa Törnrosasömn - blev detta en av de bästa dagarna på länge!

Fullt upp på jobbet = förmiddagen flög iväg. Tog mig ett lunchpass på skidorna i stället för att äta. I den värmande solen var det helt underbart även om magen kurrade lite väl mycket. Hemma igen var jag hungrig som en varg och det var både en och två stora skålar grönsakssoppa som gick ner - hemmagjord och riktigt god var den! Lite trôksaker hanns även med: dammsuga, tvätta och stryka.

I eftermiddags var jag och Emma ner på stan. Ett besök på biblioteket blev det och en massa böcker lånades och en liten sagostund hann vi också med. Sen följde vårt egentliga ärende till stan. Fick följa med och vara smakråd åt en kompis som ska ha en stor dag här framöver. Gud så kul det var!!!!! Vilka klänningar - det var nästan att man blev lite sugen att prova lite själv :). Vet inte vilken hon slutligen kommer att välja men jag vet att oavsett vilken hon tar så kommer hon att bli vacker! En som blev inspirerad av alla fina klänningar var Emma. Direkt vi kom hem så sprang hon upp på sitt rum och började prova bland sina klänningar - gullunge!

I kväll blir det en riktig slappkväll framför tv:n. Är trött i kropp och själ så det här är precis vad jag behöver.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!