header

header

12 januari 2012

Ändrade planer....

I går kväll packades träningsväskan och tanken var att avverka ett lunchpass på skidorna nu i dag. När jag möttes av regn, plusgrader och slask i morse så försvann suget efter skidåkning ganska snabbt. Tog i alla fall med mig väskan och skidorna till jobbet men i takt med att vinden ökade och blåsten tog fart så var även min skidlust totalt bortblåst. Otroligt trist vinter vi har men det är väl inte direkt oväntat att det kommer ett bakslag efter alla fina vintrar det har varit i några år nu.

Vad ska det bli för träning då kan man undra? Tja springa känns inte speciellt lockande då det är isgata ute, köra ett pass på spinningcykeln kan man ju alltid men nej, tror inte det. I stället ska jag faktiskt testa att köra cirkelträning här hemma i kombination med ett litet hemmasnickrat crossfit-pass på slutet. Tror det kan bli kul men om jag kan gå respektive röra mig i morgon återstår att se......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!