header

header

17 december 2011

Sjukstuga

Så var det dags igen. Vi har lyckats klämma in ytterligare en förkylning, halsont och feber dom här sista dagarna på 2011. För min del är det den 8:onde förkylningen/halsontet sen i oktober - så humöret är väl inte på topp just nu. Sambon hostar och kraxar och Emma har feber och ont i huvud och hals. Nej, hösten 2011 kommer inte gå till historien som en frisk och välmående period i våra liv. Men det gäller att blicka framåt, vara positiv och glädjas åt att det snart är jul och ett nytt år med nya möjligheter!

Den här lördagen har det, p.g.a. hälsotillstånden här hemma, inte blivit många knop gjorda. Har tvättat och plockat lite (tröksaker), gjort saffranskola, tagit en promenad i mörkret och suttit med min nya leksak. Jag har nämligen fått en väldigt fin present av min älskade sambo som skämmer bort mig något otroligt! Är oerhört tacksam och glad för att jag har dig!

Nu är det kväll och den lilla sover, sambon är på julbord och jag sitter i mina oerhört fina myskläder och jäser i soffan - därför blir det sista avsnittet av Så mycket bättre.

Fridens vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!