header

header

7 december 2011

Min bok.

Något jag tänkt göra länge är att göra en bok av min blogg och för några veckor fick jag tummen ur och skickade iväg den bok som legat klar i datorn en längre tid. I dag kom den och det var lite av julafton att öppna och titta i den :)

Jag har alltid skrivit dagbok men dom senaste åren har det blivit lite sämre med det. Vad är då bättre än att göra en bok av bloggen som fungerar lite som en dagbok! Så här är den, min första riktiga bok! Jag har lagt till en hel del bilder men annars ser den ut som här på nätet. Jag är supernöjd med den och känner på mig att det kommer att bläddras och bli en hel del tillbakablickar i den framöver.

(Boken är beställd från Blurb och jag kan verkligen rekommendera dem. Bra pris, snabb leverans och fin kvalitet!)

Nu ska jag ladda batterierna och sen slänga på en julskiva och göra lite julgodis innan det är dags att träna!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!