header

header

14 december 2011

Kärlek!

I dag när jag kom och hämtade Emma på dagis kom hon mot mig med tindrande och stolta ögon och sa: Kom mamma så ska du få se vad jag har till dig! Hon visade mig in till sin plats och plockade ner ett paket och gav mig: Här mamma, ska du få en julklapp av mig! Lita på att jag blev glad! Jag hade tänkt spara julklappen till julafton men när vi kom hem tyckte hon allt att jag skulle öppna den så det var jag ju naturligtvis tvungen att göra!


Den här fina ljuslyktan hade hon gjort själv och slagit in på dagis - det här är kärlek mina vänner! Älskar dig mitt underbara, lilla troll <3

I kväll blir det till att njuta av skenet från Emmas ljuslykta och granen som står grön och grann i stugan.

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!