header

header

12 december 2011

Julstök

Den julstämning som faktiskt infunnit sig de senaste dagarna med snötyngda granar och strålande vinterväder försvann allt mer i takt med duggregnet som föll idag. Ingen idé att deppa ihop för det utan det blev till att börja julstöka inne i stället! Många (förhoppningsvis) ätbara godsaker tillverkades och jag hade hjälp av min lilla medhjälpare här hemma.

Måste passa på att rekommendera en julkokbok som jag tycker är helt suverän - Pernillas Jul . Inte nog med att boken innehåller recept på en massa godsaker, den är dessutom rolig att bara bläddra i. Tycka vad man tycka vill om Pernilla Wahlgren (jag gillar henne) men göra kokböcker det kan hon!


Nu blir det till att få den lilla i säng så hon är pigg och rask inför morgondagens Lucia-firande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!