header

header

19 december 2011

Gör en god gärning!

Snart är det jul och vi spenderar så mycket pengar på klappar och mat. Inget fel i det men jag tycker ändå att man ska hjälpa dem som inte har så mycket eller skänka en slant till forskningen.

Jag vill tipsa om en fond på Hjärnfonden som heter Arvid & Vidars minne som startats av deras mamma, en kär vän till mig (klicka på länken och kolla sen till höger så ser du fonden). Om du som läser detta har möjlighet att avvara en slant och vill vara med och stödja hjärnforskningen så tycker jag att du ska skänka ett bidrag!

Om du väljer att inte stödja just den här fonden så uppmanar jag dig till att ge pengar till något annan fond eller hjälporganisation! Ett av julens bästa budskap är ju att man inte bara ska få utan att man även ska ge.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!