header

header

16 december 2011

En vanlig fredag

Ofattbart men det är bara 8 dagar kvar till självaste julafton!!!! Som tur är så är alla julklappar inhandlade och det mesta av julstöket är också färdigstökat.

I dag vi haft en hemmadag jag och Emma. Visserligen jobbade jag i förmiddags och tränade lite men sen var det tänkt att vi bara skulle myst runt här hemma. Riktigt så blev det inte. Skulle fixa lite med min lilla kamera - problemet var bara att kameran var trasig :(. Blev inte lite less kan meddelas men men som tur är hade jag köpt den på Elgiganten och där är det service kan jag lova! Kom dit utan kvitto men det var inga problem att få lämna in den för lagning och inte nog med det - jag fick en lånekamera! Det kallar jag service det!

I eftermiddags var det dags för den årliga julbytarträffen med kompisarna som vi träffat i mamma-gruppen som vi gick i när Emma var liten. Vi är några som har hängt i hop sen dess och träffas och hittar på saker med jämna mellanrum. Vi höll till hemma hos Jennifer där vi bjöds på supergott fika och härlig julstämning. Tomten hade visst varit förbi en sväng och alla barn fick en varsin julklapp. Det var nöjda kids och mammor som hade en trevlig eftermiddag. Stort tack Jennifer!


Gott godisfika!

Fredagkväll och den kommande helgen hoppas jag ska bjuda på lite lugn och ro - det har varit lite lite av den varan den senaste tiden. Sambon har varit och hyrt film så större delen av kvällen kommer tillbringas i tv-soffan. Hoppas också att kylan återvänder i helgen och att snön ska börja falla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!