header

header

23 december 2011

Dan före dopparedan.

Ja så är det snart dagen som vanligtvis är årets mysigaste och här sitter man med noll julfeeling what so ever :-(. Känns jävligt trist men inte så mycket att göra åt. Bara att hoppas att det ändrar sig och att man åtminstone får känna en gnutta stämning på själva julafton. Eller så är det bara att acceptera att julen är bäst när man är liten och att man som vuxen aldrig kommer att känna lika inför julen. Nej, nu får jag skärpa mig - det kommer bli en bra o mysig jul!

Här har ännu en slapp dag passerat. Efter en löptur i morse blev det en tupplur. Ja ni läste rätt, innan klockan var 11 hade jag sovit en stund och gud så gött!! I eftermiddags var jag så pass rastlös att det blev en promenad med en god bok i öronen och lite lek med lillan ute. När vi kom in igen kom klapparna på plats under granen och även i år konstaterades det att det var en hiskanes massa klappar. Undrar just vem som varit så himla snäll under året??

Nu blir det till att invänta uppesittarkvällen (även om ögonlocken är väldigt tunga just nu) och smyga ner och provsmaka julgodiset ;-).

Mysig dan-före-dopparedan-kväll önskar jag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!