header

header

17 november 2011

Filmtajm!!!!!

I dag är en dag som jag väntat på ett tag nu. Det var nämligen dags att äntligen få se inledningen av upplösningen av den fantastiska Twilight-sagan. Breaking dawn - part 1 stod på agendan i kväll för mig och en kompis och jag kan lova att ingen av oss blev besviken. Den här filmen hade verkligen ALLT och jag har än en gång fascinerats av att det går att göra en fenomenal film av en fenomenal bok. Nu kommer det bli en lång väntan tills man får se del 2 men man kommer säkert hinna med ytterligare biobesök och se filmen när den släpps på dvd. Att jag kommer att se om den är lika säkert som att vintern kommer efter hösten.

Biobesöket var en perfekt inledning på helgen och en skön avslutning på en vecka som varit lite småjobbig. Nu hoppas jag på att resten av helgen kommer att bli lika bra och vad annat kan den bli med en stundade världscuppremiär i längdskidor i norska Sjusjöen. Med minusgrader ute och skidor på tv:n känns vintern allt närmare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!