header

header

2 september 2011

Skor.

Som ni säkert vet vid det här laget så har jag haft och har fortfarande ont i ena hälen. Detta suger rejält då jag inte kunnat springa ordentligt på ett tag nu. Har hela tiden trott att kommer från att höftböjaren och ryggen är lite manãna (manjana) men nu verkar det som att det till stor del beror på att jag gått runt i mina älskade Converse lite för mycket. Surt sa räven men det är väl bara att försöka låta fossingarna vila från dessa kära skor ett tag och hoppas på att det blir bättre.

I och med detta så behövde jag ju ett par nya skor att gå runt i. Har ju några slitna, illaluktande jympadojor men det kändes inte så kul att trava runt i dem, varken för mig eller för min omgivning. Nej, det var bara att öppna plånkan och åka till Kupolen igår och införskaffa några nya skor. Ett uppdrag som skulle visa sig inte vara helt enkelt. Ni som känner mig vet att det inte är helt lätt för mig att hitta skor jag verkligen tycker om. Hade dock tur för en gångs skull och hittade ett par sneakers från Nike på REA dessutom.


Dessa fick det bli och jag tror dom ska funka till det mesta och förhoppningsvis göra så att min häl blir bättre. Hoppas, hoppas, hoppas.

I dag är det ledig dag för mig och lillan men agendan är fullspäckad i alla fall. Först blir det ett styrkepass, sen tandläkarbesök för lillan, skogsutflykt med kompisar, kalas för granntjejen som fyller 6 år idag (Stort GRATTIS Hanna!!) och sen ett löp-/cykel- eller rullskidpass för min del.

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!