header

header

7 september 2011

Mina Minnetonkas!

Som jag har väntat och väntat och väntat men i dag låg den där i brevlådan. Den där efterlängtade avin om att mina skor äntligen hade kommit!!!!! Åkte och hämtade ut paketet och sen var lillan och jag i full gång med att pröva skor här hemma (har en liiiten känsla av att hon har ärvt mitt intresse för skor).

Vad var det då för skor som jag har väntat så på? Jo, det är ett par Minnetonkas (se bilden nedan). Har letat och letat väldigt länge men varit för snål för att köpa några men så hittade jag ett par på nätet för en hyfsad peng - det var bara att slå till. Dom ser ut och känns som mockasiner och jag har en känsla av att dom här kommer att användas flitigt i höst!

Mina indianskor :-)

Nu ska jag ta och fundera vidare på höstens stora projekt, det nya köket, innan det är dags för en träningsrunda!

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!