header

header

5 september 2011

"Inte sova".......

I dag var det en sån här dag som jag verkligen behövde ta en tupplur, jag var minst sagt supertrött. Hade planerat att ta min lilla lur på soffan när Emma såg på tv (ja jag erkänner, jag var en dålig förälder och använde tv:n som barnvakt). Jag la mig ner och slöt ögonen. Hann inte mer än blunda innan det började: "Inte sova mamma". " Inte blunda mamma". "Mamma, sover du??". "MAMMA DU FÅR INTE SOVA!!!!" Antar att det var payback-time för alla gånger vi sagt till Emma att hon inte får sova när hon varit suuupertrött.

Trött eller inte, masade mig ut på ett löppass i kväll och det ångrar jag inte!! Min onda häl gjorde inte lika ont som vanligt :), gula löv dalade ner från träden tillsammans med ett värmande regn och benen var pigga. Det är lycka det go vänner!!

2 kommentarer:

  1. En pigg och glad förälder, är en bra förälder och därför är det helt ok att använda tv:n som barnvakt =)
    Kram, Frida

    SvaraRadera
  2. Mycket bra sagt Frida! Stor kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!