header

header

12 september 2011

Härliga helg (& lite oflyt)

I torsdags packade vi bilen full och styrde kosan norrut i vårt avlånga land. Destinationen var Östersund där vi skulle tillbringa helgen med goda vänner. Det blev verkligen en kanonhelg och jag måste säga att Östersund är en riktigt vacker och trivsam stad. Vi hann med en hel del: umgås med våra vänner, äta gott, se vackra ställen, grilla korv, se underbar utsikt, lite träning och shoppning! Inte illa måste jag säga. Tack David & Helena för en kanonhelg!


Med vatten och en pinne kan man ha mycket kul!


Vy över Storsjön från Andersön där vi grillade. Otroligt vacker plats!

Vi kom hem på eftermiddagen i går och efter en del tvättande och uppackande skulle jag ut och träna. Började med att snöra på mig springskorna men helgens vilsespringning som resulterade i ett för långt löppass hade tyvärr satt sina spår. Detta resulterade i att hälen gjorde apont och det var bara att sätta sig i bilen och åka hem igen.

Väl hemma övertalade sambon mig att ta på mig rullisarna för att bli på lite bättre humör (han känner mig väl min käre sambo). Passet gick skitbra och humöret var på topp när jag kom i sista utförsbacken. Där tog allt det roliga slut när jag i hög fart stöp och trillade rakt ner på ändan - så efter en sömnlös natt är jag rejält blåslagen och har apont i svanskotan. Inte så kul men det ska väl gå över om en dag eller två hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!