header

header

12 juli 2011

Semestervecka 2

Årets andra semestervecka tillbringade jag och lillan hemma hos mor och far i Värmland. Det blev en riktig slapparvecka vilket var precis vad jag behövde! Många böcker avverkades, solstolen nöttes (lite) och jag kom igång med träningen :).

Vi hann även med en utflykt i Fryksdalen och Sunne närmare bestämt! Det är konstigt men det verkar som att man måste flytta från sin omgivning för att verkligen kunna se hur vackert det är!

Naturligtvis blev det även några besök till Karlstad! Det är ju ett måste när man är hemikring :). Ett av besöken var i lillans tecken då vi först käkade lunch på Mc Donalds (inte min favvo men man får väl offra sig ibland) och sen åkte ut till Mariebergsskogen. Det är verkligen ett ställe som jag varmt kan rekommendera. Det är först och främst gratis, massa djur att titta och klappa på, mysiga fikaställen och massa ställen att leka och busa på. Perfekt utflyktsmål för barn och vuxna!

Vi hade en bra vecka med andra ord! Stort tack mamma och pappa för att ni alltid gör det så "gött" att komma hem!

Nedan kommer några bilder från vårt besök i Mariebergsskogen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!