header

header

15 maj 2011

Nya pjucks!

Något jag har svårt för är att hitta skor. Vet inte hur länge/många gånger jag gått affär in och affär ut utan att hitta några jag vill ha. Vet inte om det beror på att jag är extremt kräsen eller att jag har en förutbestämd bild i huvudet och hittar jag inte skor som ser ut just så så får det vara.

I går kom sambon hem efter att ha varit borta några dagar och då drog jag till Kupolen - vad gör man inte för att få lite egentid. Tycker numera att det är en lyx att få storsa runt i eget tempo och gå runt och titta. Skulle egentligen bara kollat på kläder men det var något som drog mig till en skoaffär och väl där på ett bord stod dom: skorna jag letat efter!! 1 par fanns kvar i min storlek och dom satt helt underbart på foten. Det var ju inget att tveka på, skorna fick naturligtvis följa med hem.

Sommarpjucksen!

Nu återstår bara att hitta ett par svarta, snygga och bekväma ballerinaskor som ska se ut på ett visst sätt........... :).

Trevlig söndag!

1 kommentar:

  1. Skitsnygga skor Carina!! Jag tycker också det är svårt att hitta grejer till mig själv... man hamnar lätt på barnavdelningen...

    Vad kul att ni också varit på kosläpp! Det får man inte missa nästa år! :)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!