header

header

18 april 2011

Hemlängtan!

Fy farao vad jag längtar HEM!!!!! Med hem menar jag Fagerås i Värmland där jag kommer ifrån. Det spelar ingen roll att jag inte bott där på 12 år, när jag säger hem så är det och kommer alltid att vara Fagerås som räknas som hemma i första hand i mitt hjärta!

Inte för att Fagerås i sig är speciellt - det är en liten håla med inte alls många invånare - men det spelar ingen roll. Det är där jag vuxit upp, det är där jag känner till omgivningarna utan och innan, det är där jag och mina barndomsvänner gjort det ena och det andra :) och det är där mamma och pappa bor. Ja, man kan faktiskt vara mitt i livet och vuxen och längta efter mamma och pappa!

Jag har inte varit där sen i julas och det har gått alldeles för lång tid sen jag var där. Vet inte varför det dröjt så länge mellan besöken men i takt med att förkylningarna har avlöst varandra har det inte varit så många tillfällen att spela på :(.

Det ska dock bli ändring på detta efter påsken för då ska Fagerås garanterat få ett besök från Borlänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!