header

header

17 mars 2011

"Osynlig boll"

När vi satt i bilen idag efter dagis och besök i Barkargärdet satt Emma i baksätet och pratade och pratade och pratade (som vanligt m a o). Helt plötsligt när jag satt och körde fick jag en smäll av en leksaksgolfklubba i huvudet. Reaktionen inombords blev: vad i h-vete!!! F-n, f-n, f-n, vad ont det gjorde! Högt sa jag: Aj, vad gör du??!! Emma blev nog något förskräckt över min reaktion och sa genast: Förlåt mamma! Följt av: Men jag var tvungen att slå på den osynliga bollen på ditt huvud. När man får sådana här svar kan man inte annat än att skratta oavsett hur ont det gjorde i huvudet :).

Nu tar vi som vanligt helg och på agendan i morgon står det (tyvärr) städning, fy va trist men något roligare ska vi nog också kunna hitta på.

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!