header

header

31 mars 2011

Fynd & kalas!

I dag var det så underbart väder ute så jag gick och hämtade Emma på dagis. Hon höll sig vaken hela vägen hem men när vi stannade till vid postlådan hemma föll huvudet åt sidan och hon somnade :). När hon sovit klart, eller rättare sagt, när jag väckt och fått liv i henne, åkte vi till Kupolen. Hon hade nämligen bestämt att det var dags att skaffa mer saker att pyssla med så det blev en tur till Panduro. När vi handlat klart där drog vi en repa in på Lindex och där blev det kläder åt den lilla i familjen (som vanligt). Det är kul när man kan hitta fynd på rea!




Överst: en princess-pyjamas. Mitten: en blus från Fix. Nederst: randig tröja med Mumintrollet & en randig tunika.

I kväll har Emma varit på kalas helt själv för första gången. Det är vår goa grannkille tillika Emmas bäste vän, Viktor som fyllt 4 år idag. När vi frågade om hon ville att vi skulle följa med så var svaret solklart: Nej mamma och pappa! Jag kan gå själv och jag kommer att lyssna på stora-Emma! Det var en nöjd och stolt tjej som gick och lade sig nu i kväll. Tänk att hon blivit så stor, vår lilla tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!