header

header

1 mars 2011

Biobesök & pyssel

I dag var det en helt vanligt sketen tisdag så när jag skulle hämta lillan på dagis tänkte jag förgylla vardagen för henne lite. Sms:ade en kompis och vips bestämde vi oss för att ta med våra små på bio. Det blev filmen "Var inte rädd långa farbrorn" och den bidrog till en mysig stund i biosalongen med skratt och popcorn.

När vi kom hem satte vi oss båda och pysslade. Eftersom jag hade införskaffat lite nya färgpennor och målarböcker blev det just det vi sysselsatte oss med i eftermiddag - riktigt mysigt måste jag säga.

Kvällen fick lillan och sambon tillbringa tillsammas då jag drog till Bergebo och körde så snön yrde i skogen. Operation intervallträning har inletts.

Ovan är ett smakprov från min nya kompaktkamera jag köpte för en del av de pengar jag fick när jag fyllde år. En Canon IXUS 1000 HS med en massa funktioner blev det. Måste erkänna att jag älskar min nya leksak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!