header

header

10 oktober 2010

Champions of Rock

I går kväll hade sambon och jag turen att få barnvakt så vi kunde göra något ensamma för en gångs skull. Vi hade bestämt oss för åka till Leksand och kolla på Champions of Rock. Hade inte några större förväntningar då jag inte är ett stort fan av Queen och Freddie Mercury i vanliga fall, men måste säga att jag totalt ändrade uppfattning i går. Herre gud säger jag! Det var Peter Johansson, vilken röst och vilket artisteri, Jessica Andersson och Jenna Lee-James som framförde maffiga och storartade låtar av Queen. Ingen av artisterna gjorde en besviken och jag var helt förundrad över hur inte bara en utan tre människor kan sjunga så fruktansvärt bra. Det var verkligen en hellyckad avslutning på en dag som varit riktigt kanon i övrigt!

I går hade jag en sån där dag alldeles fylld av energi där jag fick mycket gjort - sådana dagar gillar jag! Vet inte om min energi återvänt i takt med att håret blivit ljusare i slutet av veckan. Tidigare har jag känt mig lite låg, dels beroende på att sambon varit borta och dels beroende på den totalt misslyckade färgningen av mitt hår. Sånt kan påverka mer än vad man trodde var möjligt :), i alla fall när man är lite lagom fjompig vad gäller håret. Åtgärdade dock detta i fredags så nu är jag blond igen och några tusen fattigare. Har därmed insett att jag i fortsättningen INTE ska ha mörkt hår utan att det bara är att bita i det sura och fortsätta bleka kalufsen.

Nu ska jag försöka komma igång och göra i alla fall något (spela hög musik eller något annat vettigt)!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!