header

header

24 september 2010

Varför??

Jag är en person som inte funderar så mycket på vad som kommer att hända i livet och det kan man väl säga är både på gott och ont. Visst stressar jag och strävar mot något som jag inte riktigt vet vad det, är men ändå lever jag på något sätt i nuet. Nu har jag trasslat in mig igen (har en förmåga av att kunna göra det). Man kan kortfattat säga att jag lever i nuet men ändå inte.

I dag har jag fått tråkiga nyheter och det är sådana som gör att man stannar upp och verkligen tänker efter - trist att det ska till det här för att man ska göra det. I dag har jag fått bevis eller vad man ska kalla det, att livet verkligen inte är rättvist och det gör mig så fruktansvärt arg att det är så här! Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att man kunde göra något så att allt bara blir bra. Att man hade det där magiska trollspöt eller de där superkrafterna som kunde förvandla allt ont till gott. I bland önskar jag att jag kunde tro att det finns en gud där uppe i himlen och att han vill alla gott men nu tvivlar jag mer än någonsin. Just i dag präglas mitt liv av ett enda stort VARFÖR?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!