header

header

4 augusti 2010

Kärt återseende!

I går morse när jag knäppte på datorn och loggade in på Facebook såg jag att en av mina bästa barndomskamrater befann sig i Falun av alla ställen. Skickade snabbt som attan iväg ett sms och vips hade jag fixat sällskap åt mig och lillan! Jag och min vän hade inte setts på 5 år men ändå var det som att det var igår vi satt hemma i mitt flickrum på Lundsvägen. Det är vid sådan här tillfällen upptäcker att man verkligen saknat sina gamla vänner och man önskar att man bodde närmre varandra. Det var hur som helst ett kärt återseende och jag är så glad att du och din familj tittade förbi, Anna!

Jag har semester den här och nästa vecka innan det är dags för mig att börja jobba på allvar på mitt nya jobb. Veckans två dagar har hittills passerat i racer-fart. Lillan och jag har lekt, hon har lekt med barnen här hemma på gården, jag har suttit och svettats i solen (varför kan det inte finnas behagliga temperaturer i landet lagom?), vi har haft massa vänner på besök! Hektiska men härliga dagar med andra ord. I dag har vi inga större planer, ett besök på Kupolen men sen blir det till att mysa mest känns det som. Inga som helst fel det heller.

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!