header

header

2 juli 2010

Njuter av livet

Den värsta extasen sen filmen i onsdags har lagt sig och under tiden har jag hunnit förflytta mig från Borlänge till Fagerås. Så himla gôtt att vara hos föräldrarna och äntligen kunna slappa på semestern. Vi kom hit igår och eftermiddagen tillbringade jag i Kil hos frissan. Håret blev både lite kortare och lite ljusare - som vanligt när jag gör någon förändring så ångrar jag mig lite, så jag var inte speciellt förvånad när ångesten kom krypande över att jag kortat luggen lite. Fjantigt ja visst men det är så jag fungerar när det gäller mitt hår.

I dag har jag och sambon varit ute och trampat långpass. Över 2 timmar blev det och det ska väl erkännas att jag inte drog en meter när det blev motvind. Detta gjorde att mitt samvete tog över i sista uppförsbacken och mitt sedvanliga ryck uteblev - kände att en sådan aktion inte skulle uppskattas. Hur som haver åkte vi en riktigt fin tur mot Östra Ämtervik, en väg som jag verkligen kan rekommendera om man vill ha en fin upplevelse med god kupering och vacker natur. Återstoden av dagen tillbringades ute i det vackra vädret och sen fick jag besök av en barndomsvän som jag inte sett på sisådär 5 år. Superkul att träffa dig och jag hoppas vi kan ses snart igen.

I morgon åker jag och sambon vidare mot Fjällbacka där vi ska på bröllop (inte vårt eget är bäst att tillägga för att inga missförstånd ska uppkomma). Det ska bli superkul att dels få gå på bröllop men även att komma iväg på en minisemester.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!