header

header

6 juni 2010

På banan igen!

Finally! Entlich! Äntligen! Halsen har slutat att göra ont och i dag kunde min abstinens stillas. Det spelade ingen roll att regnmolnen hängde tunga och åska mullrade, i dag var dagen D: jag kunde ut och träna igen!!!! Ett ord kan beskriva dagens pass på racern: Lovely! Fy fasen vad jag har saknat min vän, att få trampa sig grisstum och bli riktigt fysiskt trött. Det är bara att inse att jag mår som bäst när jag får träna och man kunde ju ha värre laster i livet :)

I dag var det som bekant nationaldagen och jag har väl inte firat den något speciellt. Måste erkänna att jag tycker att det är lite fånigt att vi ska försöka efterapa vårt västra grannland när det gäller firandet av denna dag. Nej, påtvingat firande kan aldrig bli en hit, ge oss helgdagen vid annandag pingst tillbaka i stället!


I fredags planterade jag och lillan kryddor som vi placerade ute på altanen vid hennes fikahörna. Så nu kommer det bli många spännande smaker på matlagningen hemma hos fam Henriksson/Åberg framöver :)




Nu ska jag ladda för mina två veckor som jag har kvar att jobba innan det är SEMESTER!!!!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!