header

header

28 april 2010

Nedräkning....

.... till vad då kan man undra?? Jo, i morgonkväll ska jag och sambon + 2 kompisar åka till Barcelona!!!!!!! Hur gött som helst! Har inte riktigt fattat att det är i morgon som vi verkligen åker. Så är det alltid tycker jag. Man har något roligt att se fram emot och tänker att det kommer dröja sååå länge tills den dagen kommer, vardagen rullar på och vips är man framme.

Det ska bli vår andra "semester" utan lillan och det känns helt ok faktiskt. Vet att jag kommer sakna henne men hon har det bäst här hemma med mormor och morfar (det är väl bäst jag är kaxig nu för väl där nere blir det nog annat ljud i skällan....) Vi har inget direkt inplanerat och det känns superbra, ska bara ta dagen som den kommer, strosa, fika, shoppa (naturligtvis), kanske sola lite och bara vara. Det enda som oroar mig lite är att askmolnet ska ta fart igen och att man blir sittandes där nere - då kan undertecknad inte bli så kul att ha och göra med.

Nej, skulle kanske ta sig i kragen och åtminstone fundera på vad man ska ha med sig. Det är inte så lätt att packa för sommar när man är van att gå runt i dunjacka och rags (raggsockor) men något ska jag väl kunna rota fram.

Fridens!

1 kommentar:

  1. Ha det så himla skönt nu!! Idag när jag och kidsen var ute fick jag minsann ta fram både mössa, vantar och extra jacka. Inte fasen är det något skönt väder. Passa på att njut av sommaren i Spanien. //Bodil

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!