header

header

31 mars 2010

Påskledigt!

Om jag gick på sparlåga tidigare så skulle jag nog kunna säga att jag är slutkörd just nu. Måste erkänna att det var länge sen jag kände mig så här trött. Vet inte vad det beror på men en het gissning är att det beror på en kombination av brist på sömn, stress, en del träning och minimalt med vila. Känner mig oerhört nöjd med att jag var klok nog och tog ut lite semester. Ska vara ledig i morgon och veckan efter påsk, mumma. Hade jag inte gjort detta vet jag ärligt talat inte hur det skulle sluta och det vill jag inte veta heller.

I morgon åker vi till stugan i norra Värmland - jordens paradis (i alla fall mitt paradis). Innan vi ska dit ska vi till Lima och kolla på skidskytte. Det ska bli kul, det var ett tag sen man såg en skidskyttetävling live. Största orsaken att vi åker dit är att våra vänner som vi tyvärr inte träffar så ofta deltar och då får man ju lov att passa på när dom är i närheten. Sen blir det som sagt stugan och där blir vi över påsken. Då blir det förhoppningsvis skidåkning i Långberget, ett skidparadis som är väl värt ett besök. En och annan löptur kommer också att hinnas med misstänker jag. Har även tagit med mig en del böcker - i fall det skulle råka vara tyst så man kan njuta av en bok (chansen eller risken är ju inte särskilt stor med tanke på vårt pratglada lilla troll). Ska även försöka vila och sova ikapp lite.

Nu blir det till att ladda för att orka packa det sista.

Glad påsk alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!