header

header

5 februari 2010

Grrr!

Den här fredagen har INTE börjat bra vill jag lova. Blev väckt klockan 04.30 av att lillan ville över till våran säng. Inte så farligt bara att gå och hämta och lägga ner henne mellan oss. Trodde jag. Slöt mina blå och var på väg att somna om när hon högt och ljudligt deklarerar "nu vill jag se på bompa!" Förklarade att det inte är bompa så här tidigt, SOV istället (eller rättare sagt SÖV iställe)! Hon snurrade och sparkade och klockan 05.15 gav vi upp och lät henne kolla på tv. Nu kunde man trott att allt var frid och fröjd och vi fick somna om men icke! När klockan hunnit gå ända till 05.30 kom hon in och talade om att hon var hungrig. Suck! Inte så konstigt med tanke på att hon tömde ur sig det mesta ut magen igårkväll. Det var inte så mycket att orda om, bara att gå upp och fixa frukost.

Ingen drömstart på den här morgonen men det kan inte bli värre och det är ju en tröst! Jag är redan trött som ett as, har ont i huvudet och mår illa pga tröttheten. Förhoppningsvis försvinner detta snart och man känner sig som människa igen. I dag har vi lite "fixar-saker" på agendan. Nu på förmiddagen ska vi fixa lite presenter: mormor fyller år i morgon och sen har kompisen Rasmus fyllt hela 3 år. Sen har jag bestämt att det blir till att sova middag för både mig och lillan idag - det gäller bara att hoppas att vi är inne på samma linje.

Nu blir det till att jobba lite på beach 2010!

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!