header

header

2 februari 2010

Andra sprutan.....

..... mot svininfluensan innebar hög feber som kom smygande i gårkväll för lillan. I dag är den betydligt högre och vår lilla tjej är som en kamin. Som grädde på moset har hon blivit förkyld (eller förkild som hon själv säger) och hostar och kraxar. Stackarn. Så nu var det dags för vab för en annan igen. Inte så mycket att göra åt, bara att gilla läget.

Misstänker att en stor del av dagen kommer tillbringas tillsammans med Bompa. Inte för att jag tycker om när hon ser mycket på tv men då håller hon sig i alla fall lugn och kanske piggar på sig snabbare. Hur jag ska få min dag att gå vet jag inte riktigt men det ska i alla fall bli ett styrkepass nu på morgonen och ett skidpass i kväll.

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!