header

header

11 januari 2010

Ville bara....

.... tala om att jag lever fastän det är nätt och jämt känns det som. Flyt är något som jag inte har haft den senaste veckan och det tär lite på en ska erkännas. Vad är det då som har inträffat kan man undra? Jo, bland annat har jag förfrusit två av mina tår, lyckats köra i en stolpe och förstöra ena bilen, den andra bilen strejkade när jag skulle ut i kylan och träna - bara att vända hem igen och i gårkväll lyckades jag få virus på datorn (som tur är så har vi en snäll granne som hjälpte till, ett stort Tack!). Jag och tekniska prylar har inte kommit överens på sistone kan man sammanfatta det hela.

Förutom min otur eller vad man ska kalla det så har i alla fall träningen flytit på - även om det varit lite väl kallt att åka skidor den senaste tiden. Det är så förbaskat kul att åka skidor just nu så det känns som att jag skulle kunna tillbringa hela dygnet i skidspåren - vad gör det väl då att man förfyser en tå eller två :) Förhoppningsvis ligger snön kvar riktigt länge så det kan bli många, långa turer framöver.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!