header

header

14 december 2009

Vinter på väg?

Ute yr det äntligen av snö i luften, marken har blivit vit och det är inte lika beckmörkt när man tittar ut genom fönstret. Kanske kan det bli en vit jul i år. Hoppas kan man ju alltid.

I dag har det varit en riktig skit-dag för att snacka i klartext. Inte mycket som gått min väg precis men det är väl bara att vänja sig - på sistone har det verkat som att det är så livet ska se ut i fortsättningen. I bland undrar jag hur mycket man ska orka med egentligen? Vill i alla fall inte uppleva en liknande höst som det varit i år om jag får välja. Tack och lov kom sambon hem från Italien så dagen slutade bra i alla fall! Jag och lillan fick fina presenter - som alltid. Tack älskling!


Min present: Parfym från Dolce & Gabbana - the one.

Nej nu är det dags att försöka garska upp sig och tänka på att i morgon är det en ny dag med nya möjligheter. Det som har varit har varit och nu kan det bara bli bättre. Med dom visdomsorden säger jag god natt och tack för i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!