header

header

28 december 2009

En bra dag!

Det är bra konstigt, trots att jag inte sovit nästan något och därför varit supertrött, trots att jag kämpat mig fram med vagnen på oplogade vägar, trots att träningen gick astungt så har jag haft en riktigt toppendag! Vet inte vad det beror på men helt plötsligt så känns det bara så kul och skönt att leva!!! Hade ovanstående hänt mig för en dryg månad sen så hade jag nog inte känt på samma vis men nu känns det som sagt bara bra :)

Hela förmiddagen var jag och innekattnen tro det eller ej ute och lekte. Det blev både skottande av snö, pulka- och bobåkning med grannbarnen, skidåkning (tomten kom med ett par och vi har så smått börjat introducera lillan till denna underbara värld). Inte speciellt märkvärdigt men ack så kul! I eftermiddags var jag till Kupolen (köpcentret här i Borlänge) och där fyndade jag silver på mellandagsrean - ett armband och en ring blev det - bara en sån sak kan göra vem som helst på gott humör. I kväll hade lillan kompisar här så det var full rulle. Det är så himla kul att ha huset fullt av lek och stoj. Nu blir det hjortronglögg och lite film-tajm innan det är dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!