header

header

5 september 2009

Träningspremiär!

I dag var det en stor dag hos familjen Henriksson/Åberg. Det var dags för Emmas första officiella träningspass! Klockan 10 på förmiddagen gick debuten av stapeln och den avverkades på "Hoppis & skuttis" på Friskis här i Borlänge. Det gick jättebra, var superkul och jag kan lova att det var mycket spring i benen inte bara på lilla fröken utan även på undertecknad. Det kommer garanterat bli fler lördagar på Friskis för oss.

I övrigt har det varit en riktigt bra lördag med morgonpower walk, långpromenad med sambo och barn, lite småfix och en eftermiddag som tillbringats ute tillsammans med vänner och grannar - grannarna är ju också vänner men ni förstår vad jag menar. Nu är det dags för lite mys framför tv:n med något gott. Kanske blir det även en liten brasa tänd i spisen - hög mysfaktor! Jag har äntligen blivit så pass frisk att i morgon blir det en kort löptur i skogen - något som min rastlösa själ och kropp ser fram emot.

Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!